Przejdź do treści
4
Przejdź do stopki

Jadłospis

Treść

 

 

Data

Posiłek

Potrawy

 

16.05.2022

Poniedziałek

ŚNIADANIE

Chleb pszenno- żytni, chleb pszenno żytni ze słonecznikiem -1(65 g) z masłem-7(5 g), jajecznica-3(30 g), rzodkiewka, szczypiorek, kakao na mleku -7 (150 ml)

II ŚNIADANIE

Banan

 

OBIAD

Zupa ogórkowa– 7,9 (250 g), ryż ( 30 g suchego składnika), sos truskawkowy- 7(100 g), marchew, kompot wieloowocowy (200 ml)

 

 

 

 

17.05.2022

Wtorek

ŚNIADANIE

Bułeczka mini pszenna -1,3,7(50 g) z masłem-7(5 g), dżem wiśniowy (20 g), ryż na mleku-1,7(150 g), marchew na przegryzkę

II ŚNIADANIE

Melon, truskawka

OBIAD

Zupa pomidorowa z makaronem -9 (250 g), ziemniaki(150 g), filet drobiowy panierowany– 1,3 (50 g), mizeria- 7 (100 g), kompot wieloowocowy (200 ml)

 

 

18.05.2022

Środa

ŚNIADANIE

Chleb pszenno- żytni, chleb pszenno żytni ze słonecznikiem -1(65g) z masłem -7 (5 g), szynka gotowana-(30 g), pomidor, sałata, papryka, kakao na mleku -1,7(150 ml)

II ŚNIADANIE

Sok z jabłka i truskawki

OBIAD

Barszcz ukraiński -7,9 (250 g), makaron pene -1(30 g suchego składnika), gulasz segedyński,-1(80 g) kompot wieloowocowy (200 ml), marchew)

 

 

19.05.2022

Czwartek

ŚNIADANIE

Chleb pszenno- żytni, chleb pszenno żytni ze słonecznikiem -1(65 g) z masłem-7(5 g), polędwica sopocka (30 g), pomidor, sałata, kawa na mleku-7(150 ml)

II ŚNIADANIE

 Pączek-1,7( 50g), kakao na mleku -7(150 ml), banan

OBIAD

Ryż na rosole- 9( 250 g), ziemniaki-(150 g), bigos z młodej kapusty-(200 g), kompot wieloowocowy (200 ml)

 

 

20.05.2020

Piątek

ŚNIADANIE

Chleb pszenno- żytni, chleb pszenno żytni ze słonecznikiem -1(65g) z masłem -7 (5 g), twarożek na słodko-7(30 g), herbata -(150 ml), marchew

II ŚNIADANIE

Koktajl z truskawką- 7(150 g)

OBIAD

Zupa neapolitańska-1,7, 9( 250 g), ziemniaki-(150 g), kotlet rybny - 1,3,4,(100 g), sałata z jogurtem-7(100 g), kompot wieloowocowy (200 ml)

 

UWAGA: Dzieci bez ograniczeń mają udostępnioną do picia wodę

9396